söndag 8 september 2013

Veckan fototriss - Smultronställe


Smultronställen har jag många, men ett av de käraste smultronställen jag har är Fisketången i Bohuslän. Här njuter vi av lediga dagar, vackert ljus och färska skaldjur!
Älskar att åka hit på våren, då havet är så blått och så spegelblankt, att det bildas fantastiska spegelreflektioner.
Titta nära på bilderna, de är otroligt detaljrika!



Att sedan välja en favoritstad som smultronställe, för att delta i Vings tävling, var inte helt lätt. Har många favoriter; New York, Barcelona, Edinburg, Prag, London...
Men valet faller på New York, en stad som jag så gärna vill resa tillbaka till!
http://www.ving.se/usa/new-york?v_70=citynewyork&v_71=left&v_72=weekend

32 kommentarer:

  1. Härliga bilder från ditt smultronställe! Sådana dagar är verkligen ljuvliga.

    SvaraRadera
  2. Oj du vad kan vara vackrare än detta ..ingenting om du frågar mig..just den där stillheten är makalös. Vilken vacker triss du levererar..

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt ställe du har hittat! Jättevackra bilder!

    SvaraRadera
  4. Vakkert sted og flotte bilder.
    Ingun

    SvaraRadera
  5. Underbart!!
    Västkusten=Bästkusten! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, eller hur!! :-))

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  6. Vilka vackra bilder från ditt smultronställe!

    SvaraRadera
  7. Verkligen en pärla, jag förstår att du trivs. Jag blir tokig när jag ser såna hus och bodar, så fina och mysiga så jag skulle vilja bo i alla :)

    Fantastiska speglingar i bilderna.

    SvaraRadera
  8. Så vackra bilder du bjuder på, härligt att se ditt smultronställe!

    SvaraRadera
  9. Vackert, både dina foton och motiven, skön sommarkänsla.

    SvaraRadera
  10. Nádherné fotografie, krásne miesto!
    Vackra bilder, vackra rum!

    http://fotografiedb.wordpress.com/2013/09/08/patrocne-vyrocie-fototriss/

    SvaraRadera
  11. Fina bilder från ditt smultronställe.

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt fina bilder med ljuvliga speglingar! Fint fångat!

    SvaraRadera
  13. Där kan man tala om spegelblankt vatten - så vackert fångat!

    Bohuslän är vackert, och jag önskar att få se mer av det. Vi var i Smögen i somras och jag kommer ihåg de röda husen från dna bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smögen är så mysigt! Tar man sig tid att strosa omkring på gatorna ovanför bryggan, så är där riktigt mysigt.

      Radera
  14. Åh så fina bilder! Älskar speglingar i bilder! =)

    SvaraRadera
  15. En jättefin serie och vilket rofyllt ställe du har hittat!


    Ska bli riktigt svårt att välja ut finalister men också väldigt roligt. Vi håller tummarna =) Lycka till!

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder och underbara speglingar i vattnet! Ha en skön helg!

    SvaraRadera